VV och PR

Jag vägde mig före jag åkte hemifrån för att kunna jämföra vår våg med VV:s våg. Vår våg visade 0.6 kg mer. Så trots resan, så hade jag inte plussat mer än 1 hekto från förra veckans hemmavägning. Rätt bra med andra ord.
 
Eftermiddagens fikadejt omvandlades till en sen lunchdejt istället. Vi gick till Paolo Robertos nya restaurang på Åhlens. Och det är nog första gången jag mött en "kändiskock" arbetsklädd i restaurangen, det första jag gjorde.
 
Maten, efter en stunds velande, valde jag att "fira" med en pastarätt med ragusås. Utan minsta tvekan god, för den smakade helt hemmalagad! Och klart att det var positivt på alla vis, men det fick priset att kännas högt (128 kr). Egentligen borde jag kanske ha velat betala mer för mat som smakade "riktigt". Vi delade på en dessert, en nutellapaj, den var inte så mycket att orda om.
 
Vikt v.6: +0.1 kg
Totalt: -4.9 kg
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: