-Woohooooo!!!!




Låt vara att jag kände mig som en Pussycat Doll även om jag inte såg ut som en, men Dance Funk-passet var så kul! Och svettigt! Och muskelskakigt!

Tills jag vid en vridning fick en dragning i knät och insåg att skorna (som jag plockat ut ur garderoben efter många års "vila") är avsedda för step up pass. Inte för vridningsrörelser. Och dessutom känner jag av vristen som jag stukade så inåthoppsan två gånger inom en vecka i höstas.

Jag utgår nu från att detta är inget annat än övergående sviter och vilar resten av kvällen i min gamla position i soffan.

Det kostar på att vara cool.

Postat av: Helen Holmberg

Kostar att ligga på topp ;)



Dansa verkar väldigt lockande som träningsform, själv är jag fast i "för tjock" för att vilja träna med vanliga dödliga..

2010-08-19, 16:46:09 - URL: http://helenholmberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: