Hur var lunchen?





Jag är så mätt efter att ha ätit min medtagna lunch att jag bara måste fundera på om den var optimalt bra eller kanske inte alls så hälsosamt nyttig som jag vill tro:


Ugnsbakad lax (litet drygt en portionsbit) som jag ringlade olja över och kryddade före bakning
Ugnsrostade morötter (kanske 1 dl)
Bön- och matvetesallad från Zeta (ca 1.5 dl)
En helt perfekt avocado


Oavsett så var det gott och jag är nöjd och belåten.


Postat av: Malin

Jag vet faktiskt inte hur mycket jag har tänkt att använda vätskebältet. Men jag tyckte verkligen att det var kanon. Sitter bra och jag kan ha nycklar och MP3:n i två fickor som sitter på vätskebältet.



Igår sprang jag 2,5 km och gick 2,5 km och då använde jag inte vätskebältet. Men när jag springer 5 km och mer så kommer jag nog använda det även när det blir svalare.

2010-08-16, 13:06:18 - URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: