Kan jag ha ett BMI på 2.5 nu?



Bara se så lång och smal jag blev i Köpenhamn!

Undrar om det var något i vattnet kanske?


Det har varit två riktigt lyckade mötesdagar, både ur arbets- och sociala kontakterperspektiv. Maten har fungerat förvånansvärt bra (med undantag för vinet igår kväll och så ölen på Rådhustorget idag). I morse tog jag en 40 minuters promenad längs med kajkanten och det var så vackert att jag hade kunnat fortsatt gå hur länge som helst. Men, det fanns nu inte tid för det idag.

På Kastrup lyckades jag motstå alla frestelser då jag faktiskt blev riktigt hungrig och inte kunde hitta något vettigt alternativ. Istället köpte jag en tonfisk- och äggsallad på Arlanda som jag nu ätit på tåget.

Förhoppningsvis har inte dessa dagar orsakat alltför stor "skada", å andra sidan har själen fått litet också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: