Majsfältsrundan



Konstaterade att majsfältsrundan, som jag tänkt ska vara min vardagsmorgonrunda före jobbet, inte alls tar 12-15 minuter utan 20 minuter. Med andra ord en OK runda att boosta moralen med 5.30 på morgonen.

Att lunka/jogga skulle förstås vara ett annat alternativ.
Postat av: Helen Holmberg

Oh vad härligt det såg ut, vad jag saknar landet när jag ser ditt foto! Det är inte samma sak att gå promenader inne i stan :(



Tråkigt inte väskan fanns hemma! Funderar faktiskt på att kika på den idag, rejält trött på nuvarande handväskan och vore bra få plats med lite mer nu när vardagen börjar igen :) Måste medge att det gick åt helvete med sockret i lördags, föll för lösgodisskålen och föll hårt!

2010-08-16, 12:47:41 - URL: http://helenholmberg.se/
Postat av: Elin

Vilket absolut underbart ställe att ta en morgonpromenad på. Själv kan jag inte förmå mig själv att gå innan jobbet men då går jag upp kvart över 4 fe flesta mornar, jag har några när jag går upp 06 men det är efter såna 04:15 mornar och då längtar jag efter lite sovmorgon. =) Men jag har för mig att stegräknaren landar på ca 3000 steg när jag väl landat på jobbet, går lite mellan tunnelbana och tåg och sen är det 10 minuters promenad på slutet. Så jag är nöjd ändå jämfört med de som sätter sig i en bil och stiger av utan för dörren på jobbet. =)



Snart joggar du nog runt den, tänk vilken rivstart på dagen. Lycka till!



2010-08-19, 00:15:06 - URL: http://elin79.se/vikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: