-Ut och spring, så kan du känna dig nöjd sen!


Så sa äldsta sonen när jag stod och velade efter en slapp ledig dag om jag skulle ut och gå eller inte. Så säger sonen så, så är det väl bara och pallra sig iväg på de leriga vägarna och in i dimma.

-Och hur härligt var inte det!?!

Och precis vad jag behövde efter flera dagars grubblande på ett relativt angeläget "problem".

Standardrundan är fortsatt 5.35 km, idag lunkjoggade jag den på svindlande 41 min 25 sek, en hel minut snabbare än häromsistens.

Nu kan jag göra fredag.
Postat av: Pernilla Be

Bravo! Klok son du har :-) Du borde också ha lärt dig att du mår mycket bättre efter rundan vid det här laget. Det tar ju max en timme med dusch och allt. Hur många timmar ägnar man inte åt tv eller datorn tex?



SV: Jag har haft Nike air innan men sportkillen rekommenderade asics med gel-dämpning. De satt som gjutna på foten tillsammans med den helgjutna sulan. Nu ska jag studsa fram :-)



Trevlig helg!



mvh//pernilla be

2011-04-01, 22:43:17 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Landkrabba

Klok son du har!



Tänk att det ibland är så svårt att sticka ut en sväng eller gå till gymmet. Man vet att inga ursäkter är tillräckligt bra men ändå finns det dagar då man inte kan förmå sig att lyfta arslet ur soffan...

2011-04-02, 11:49:15 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: