I dag är det dags


Ny frissa för första gången på 8-9 år blir det idag. Min gamla har sålt sin salong och gått vidare mot nya utmaningar och arbetsuppgifter i branschen, så då var det ju bara för mig att hitta en ny. Spännande och litet skrämmande...

Något annat som är både spännande och skrämmande är att när jag bokade den här klipp- och färgtiden, så var det för att vara snygg i håret inför ett specielt möte på jobbet, ett möte som dessutom skulle resultera i en befordran.

Nu ser det snarare ut att bli tvärtom. Än är det inte helt klart. Än är det så gott som ingen som vet. Än kan det kanske hända att det går i stöpet, men det tror jag inte. Spännande och skrämmande-det är vad det är.
Postat av: Helen Holmberg

Hoppas det blir bra med både hår & jobb!



Och alla London tips är välkomna, får se om det är inom räckhåll just nu eller blir senare i år.

2011-04-27, 09:30:36 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: