Superflingor och stavar


Jag åt dessa flingor till frukost. Jag vet nu inte om de ska vara så eller om denna förpackning inte var helt färsk, men de saknade knaster och stuns i min smak. Å andra sidan fanns inget tillsatt socker och rejält med fullkorn och fibrer, så de är nog ett OK alternativ.

Eftersom jag jobbar hemma idag gav jag mig ut på standardrundan med mina stavar-säsongspremiär! Fördelen, eller nackdelen om man ser det så, är att man hinner och förmår tänka mer när man går i jämförelse med springa/jogga. Just nu behöver jag tänka och formulera mig i tankarna, något som jag hade hoppats få gjort i Lissabon men som uteblev, så det kändes riktigt gott att få fundera i takt med stegen.

Dagens insats hittills:

Stavgång
Sträcka: 5.36 km
Tidsåtgång: 54:29 min
Energiförbrukning: 300 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: