Behov av semester?


Jag kläckte ju en idé tillsammans med någon i torsdagskväll och igår fick jag en av mina mest erfarna kollegor att definitivt nappa och instruera mig hur jag råddar det hela vidare i organisationen. Så, i sömnen de sista timmarna innan jag till slut vaknade, har jag haft formuleringar farandes i huvudet och ett konstant behov av att cut & paste från dokument och sammanställningar. Så det var vad jag gjorde när jag väl steg upp. Dags för semester kanske?

Annars så snorar och hackar jag för fullt och ute ser det ut att storma för fullt.
Postat av: Minendie

Krya på dig! Ibland är man väldigt effektiv i sömnen, det gäller bara att kunna vara ledig också. Ha en bra helg!

2011-12-10, 12:52:35 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: