Böda camping

Här sitter vi framför TV:n, maken och jag och tittar på programmet om Böda camping. Jag vet nu inte vad andra tänker och tycker, men jag får då bara ångest av att se programmet. Maken skrattar däremot av hjärtans lust (tillhör inte vanligheterna framför TV:n) och föreslår att vi ska åka till Böda camping nästa sommar.

Låt oss säga så här; det finns inte på världskartan att jag (eller vi) skulle sätta min (vår) fot på en sådan campingplats. Eller just någon campingplats över huvudtaget.
Postat av: hovika

Nej jag håller med. Jag tycker mest synd om de medverkande och funderar på om de är medvetna om hur de utelämnas, framställs.

2011-12-17, 05:31:10 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: emsut.



Jag har tittat på något avsnitt med skräckblandad förtjusning gömd bakom en kudde. Men aldrig, ALDRIG att jag skulle sätta min fot där heller. :)

2011-12-17, 09:23:28 - URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: