Dagen tog slut plötsligt


Eller dagen tog väl inte slut, men när det blir mörkt så blir det ju kväll så snabbt. Låt vara att jag inte har så mycket emot mörkret i sig, jag älskar tända ljus i alla format och ägnar en stund varje ledig kväll till att tända dem, men mörkret begränsar ändå vad man kan göra utomhus.

Middagen är redan på gång, yngsta sonen repar ikväll och då blir det att vi äter tidigt. För andra gången använder jag Abbas nya sås till laxbitar, den som är smaksatt med tomat och örter. Kanske är den inte det absolut godaste jag ätit, men alla de andra smakerna var slut och dottern blev till min överraskning väldigt förtjust i smaken. I ärlighetens namn har jag inte granskat innehållsförteckningen på såspåsen, kanske är den full med tillsatser och jox, men ibland blir det vad som är mest bekvämt som gäller. Eller så är jag bara lat.

Sonen och dottern ville ha hem litet av varje i snacks och dessertväg, kanske får jag styrka av mina tabletter att avstå, tabletterna ska ju tas en timme före eller två timmar efter måltid. Det begränsar småätandet vill jag lova.
Postat av: Benita - IAATC.SE

Tack så jättemycket för all pepp du ger!

2011-12-03, 16:25:55 - URL: http://iaatc.se
Postat av: hovika

Vad är det för tabletter?

2011-12-03, 19:11:56 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Vilken god sallad. Sjukt sugen på avokado nu!



Sv: Yogan körs efter ett enkelt program som jag hittat i en bok som införskaffades för ett antal år sedan. Basyoga på 20 minuter. Helt lagom för mig. :)

2011-12-04, 08:33:31 - URL: http://projektvikt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: