Dagsljus och frisk luft

Hela förmiddagen läste jag artiklar och på webben och rotade i gamla dokument, men inte förrän jag gav mig ut på min 5 km-runda löste jag inledning till min presentation och ungefärlig avslutning, de viktigaste momenten. Jag måste då säga att komma ut på grusvägarna är det bästa sättet att få styrsel på tankarna.

För att inte tala om att få styrsel på kroppen!

Nu ska jag börja fixa mat, familjens hunger och hemkomster är osynkroniserade ikväll, så middagen får bli klar tidigt.
Postat av: Mon

Att springa kan kännas tungt men när man väl kommer ut känns det underbart och man får ofta hjärnan rensad precis som du säger;9

2011-12-03, 08:48:29 -
Postat av: Jeanette

Promenader är riktigt bra för att få igång huvudet. :) Eller för att bearbeta saker i allmänhet. Allt från känslor till problem.

2011-12-04, 08:23:30 - URL: http://projektvikt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: