Jag är nog inte frisk

Det är då märkligt så tungt jag sover. Trött på kvällarna så att ögonen bränner innan jag somnar i soffan och sedan sover jag som en klubbad oxe när jag tagit mig i säng. Två morgnar nu har jag inte vetat var jag är när mobilens väckning går igång. Jag misstänker att det är det igenkorkade örat som gör att jag inte vaknar till av de vanliga ljuden. Så, jag är fortsatt rejält förkyld, maken påpekade att jag hostat väldigt mycket de senaste timmarna... Idag på morgonen har jag ett kortare stycke att skriva enligt format jag inte har helt klart för mig och efter lunch en halvdagskonferens, det ska bli spännande. Imorgon är det dags för besöket på annan ort som ställdes in av oklar anledning för ett par veckor sedan. Jag ser fram mot besöket eftersom jag bland annat kommer att möta gamla kollegor, men också för att jag är nyfiken på att ev få en förklaring till den tidigare avblåsningen från högre nivå. Denna högre nivå vill nu träffa mig och bjuda på lunch. Spännande.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: