Oj då...




Jag beställde tre klänningar och en jacka häromdagen, jag hoppades på att något av plaggen skulle passa (man vet ju aldrig så noga när man beställer). Kläderna kom idag och... allt passade. Inte riktigt vad jag räknat med. Mittenklänningen har en något vid urringning men det torde gå att fixa till på något vis. Klänningen till höger är nu en rakt-upp-och-ner-klänning, inte så spännande kanske men perfekt för jobbmöten. Klänningen till vänster blev jag helkär i, mönstret, modellen, tygets tyngd och prassel. Jackan lär fungera med det mesta, klänningar, byxor och vanliga jeans.

Jag är mycket nöjd men det var ju inte något jag hade räknat med....

PS. Ala plaggen är från Esprit.
Postat av: Suzan

klänning nr två är grymt snygg!

2011-12-30, 12:19:48 - URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: Sussie

Ettan och tvåan är supersnygga!

Kul att du prickade in något som passar så bra. :)

2011-12-30, 14:17:35 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: