Personligt rekord!

Med en hastigt hoprafsad spellista i mobilen gav jag mig ut på standardrundan. Jag brukar aldrig ha musik eller böcker i öronen när jag är ute, men idag kände jag för att variera mig. Trots att listan bestod av alldeles för få låtar för att räcka rundan runt, så var de ändå av sådant tempo att jag tog mig runt på den kortaste tiden hittills, med undantag för när jag sprang rundan. I april på drygt 7 min/km.

Kanske skulle jag se till att ha en riktigt bra spellista att hålla tempo till fortsättningsvis? Kanske skulle det rentav få mig att gå över till löpning igen? Jag kunde inte motstå att ta danssteg litet här och där under rundan, när jag trodde mig vara säker på att ingen såg mig.

PW-sträcka: 5.45 km
Tid: 53 min 27 sek
Kcal: 325
Postat av: Mon

Musik gör verkligen mkt!

2011-12-26, 22:36:00 - URL: http://thomasmatblogg.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Jättebra! Jag hade också musik i öronen idag. Då tänker jag inte på att det är mörkt. Jag är inte mörkrädd, men det är lika bra att jag inte hör vildsvinen ;) Finns det inget att se heller kan man lägga fokus på att lyssna istället.



Kram, Pernilla Be

2011-12-27, 20:24:00 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: