Slutet på ännu en vecka

Jag insåg precis att det är en vecka till jul och att vi ännu inte beställt kalkonbröstfilen. Inte heller förberett någon annan mat eller bak. Som tur är är vår julmat, USA-version, sådan att den lagas samma dag vi äter den med undantag för pumpkin pie, men jag har ju tänkt lägga in egen sill. Vi har några svenska inslag också. Det känns skönt att ha tagit semester tre dagar nästa vecka. Och mellandagarna. Men, nu ska jag iväg och jobba klart den här veckan och kanske fundera på vad jag ska ha på mig på jobbets jullunch nästa vecka. Något nytt kanske...?
Postat av: Mon

Åh semester innan jul!! Vad underbart, vi får tyvärr inte ta det nu vid dessa tider. Hade varit skönt!

2011-12-16, 07:57:55 - URL: http://thomasmatblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: