Snudd på att jag är imponerad

Det blev julbord och vet ni, jag överåt inte det minsta lilla! Det blev sill och lax, litet skinka, omelett och Janssons. Två ynkesmå potatisar, inget bröd, inga ostar. Jag tog litet ris à la Malta och tre karameller. Jag drack en liten skvätt glögg och ett glas vin.

Aldrig har jag väl gått ifrån ett julbord förr utan att i princip må illa, men nu gick det och jag är väldigt nöjd.

Nu ska jag också boka PT-tid och se över om mitt gymmedlemskap har något att erbjuda med tanke på hur mitt liv ser ut. Jag kan knappast tro att de uppmuntrar en att behålla ett medlemskap som bara innebär att det trilar in pengar till dem, jag hoppas på något slags förslag till lösning på min tidsbrist på hemmaplan, på det ena eller det andra sättet.
Postat av: Minendie

Vad bra att du klarade julbordet på ett bra sätt. Det är en härlig känsla att känna sig nöjd med sina val.

Hoppas PT-tiden ger något bra för en fortsatt lösning.

2011-12-20, 19:00:40 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

F.. Vad stolt man blir över sig själv när man lyckas att inte överäta! Mentalt blir man väldigt stärkt av det.



Kram, Pernilla be

2011-12-20, 20:08:17 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: hovika

Hurra vad bra! Var stolt över dig själv. Spännande med pt-samtalet. Berätta gärna hur det gick.

2011-12-20, 21:06:30 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: