Ingen större ordning


På väg till Arlanda svängde vi förbi min bästa vän och hennes man och blev bjudna på mycket god lunch och kaffe. Till kaffet tog jag en minstcrisp tillverkad på norrändskt tunnbröd, och den var underbart god.



Dotter kom strax efter utsatt tid och vi fick oss en rapport från Vancouverveckan i bilen. Det känns gott att ha de två yngsta hemma i hönsgården igen.

Jo.

Angående rubriken, den syftar på dagens matintag men det ids jag inte gå in på. Jag är inbokad på tre pass på gymmet i morgon kväll, jag "betalar" då.
Postat av: Alva

sv: För mig blir det också skillnad när jag skriver träningsschema. Då vet man vad man har att hålla sig till!

Jag hoppas att du får tre härliga pass på gymmet imorgon! :-)

2011-02-06, 21:33:18 - URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: