Jag har laddat ner Runkeeper!


Full med finesser verkar appen Runkeeper vara; en röst ville uppdatera mig var tioende meter om tillryggalagd sträcka och snitthastighet, men det var jag då inte det minsta intresserad av idag.

Jag mätte upp min Standardrunda och Majsfältsrundan, även om jag vetat på ett ungefär så vill jag ha koll inför barmarkssäsongen, när det är dags att öka tempot på allvar med andra ord. Tills när jag behöver nya löparskor. Snart nog kanske, de asfalterade sträckorna var nästan snöfria idag.

Långrundan (ca 2 hrs) får bli mätt en annan dag.

Dagens insats hittills:

Standardrundan 5.38 km: 57.34 min

Majsfältsrundan 1.64 km: 18.11 min
Postat av: M

Har den appen också. Roligt att få rätt avläsning på rundorna. Feber här så inga rundor i helgen. Ha en bra lördagkväll!

2011-02-26, 18:19:00 - URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: IM

I mitt huvud är det bara fullt av snusk; jag läste Runkee-Per! Isch!

2011-02-26, 23:59:42 -
Postat av: IM

I mitt huvud är det bara fullt av snusk; jag läste Runkee-Per! Isch!

2011-02-27, 00:00:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: