Jag har sagt det förut, men...


....jag måste säga det igen; sömn är helt fantastiskt!

Jag har nog fått mig bortemot nio timmars sömn i natt (litet avbrott för att skälla på bråkande katter) och jag känner mig som ny! Redo att greppa denna arbetsdag (hemifrån för all del) och att plocka in friskvård för personalen... Man har väl lunch- och kaffepauser även vid hemarbetsdagar!

Vi har omkring -4° som det ser ut, så en morgonrunda ska jag ta mig när sonen gått till bussen. Jag konstaterar nu också att det är fullt dagsljus nu, äntligen börjar vi gå mot ljusare årstider, mycket blir enklare då.

Och tack Njett för din kommentar igår, den hade verkligen effekt!
Postat av: Njett

Vad härligt att höra att jag också kan vara till lite hjälp ibland. :)

Tack för tipsen förresten! :)

2011-02-17, 08:32:10 - URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Håller med! Den bästa medicinen mot det mesta är att sova.



mvh//pernilla be

2011-02-17, 15:11:30 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: