Jag kom ut till slut


Som jag har klivit på och av vågen de två senaste dagarna är ju rent löjeväckande. Och ännu löjligare är de skiftande siffrorna som vågen visat. Och hur jag reagerar på siffrorna... Jag låtsas att jag inte vet varför jag gör det men det är ju inte sant, jag vill ha minus i morgon! Och det trots att det inte varit mycket till träning den här veckan heller och inte heller mat i början av veckan som jag vill "redogöra" för. Suck.

Bortsett från det gav jag mig ut på en runda, minusgrader och strålande solsken. Klockan var relativt mycket och solen började sjunka medan jag var ute och temperaturen med den. Dessutom blev jag akut kissnödig under rundan och fick åtgärda problemet vilket var en upplevelse i sig så här års.

Melodifestival om en stund och ett övervägande om jag ska provsmaka en bit av Marabous mangochoklad eller inte. Bara för att kunna uttala mig...

Dagens rörelse:

PW 80 min inklusive kisspaus
Postat av: Helen

Duktig du är som kom ut!!! Provade du Marabou Mango? Minus eller inte men du är åtminstone ärlig mot dig själv, tror det är viktigast i långa loppet.

2011-02-19, 22:00:47 - URL: http://helenholmberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: