Jag kunde ha blåst av vägen!



Eftersom min standardrunda var mer än isig igår eftermiddag så beslutade jag mig för att testa en variant av långrundan. Den går till största delarna över öppna fält och åkrar, så jag tänkte att de varma vindarna gott kunde ha blåst bort isen.

Riktigt så var det nu inte, det var sträckor där jag fick hasa mig fram fisigt försiktigt på glansis, men det var barmark till allra största delen. Jag fick mig en del sol till livs, en hägring i form av trädet här ovan och sedan hur mycket vind som helst! Stundtals kändes det som att jag var på väg ner i diket.

Riktigt härligt var det ändå att kunna vara utomhus och jag fick mig en god tanke; tänk om jag skulle ta och fokusera på trädgårdsskötsel i vår? Det och bakning är mina favoritterapiformer, men trädgården har då blivit ordentligt eftersatt i flera år. Ett fält med solrosor skulle göra mig mer än lycklig!

Dagens prestation so far:

Isig PW medelst fläckvis hasning: 85 min.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: