Mellan middag och Mello-gymmet



Dotter föredrar av någon anledning sena gymbesök, själv tycker jag de är svåra att varva ner efter, men en lördag spelar det ingen roll. Dotter fixade musik till min iPhone, själv har jag inte kommit till skott. Det blev en hel del fipplande med iPhonen för min del till att börja med, men visst gör det skillnad med egen musik allt.

Det blev två kortare vändor på löpbandet ( 3 + 1 km) och sedan styrka (och här la jag på istället för motsatsen och det bidde svettigt). Den andra vändan på löpbandet var att få en kilometertid och jag tog den på 6 minuter, i princip samma som sist (6.02).

Totalt idag:

Standardrundan 5.38 km: 57.34 min
Majsfältsrundan 1.64 km: 18.11 min
Löpband: 3+1 km, ca 25 + 6 min
Styrka: 40 min
Totalt: 147 min = 2 hrs 27 min

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: