Det blir en knepig dag idag

För syns skull och för att ge de som behöver hantera det hela mer tid, så kommer min arbetsgivare att genomföra presentationen av mig för ett uppdrag som bara gäller så länge jag är kvar. Jag har inte sagt upp mig officiellt eftersom jag av rent praktiska skäl inte haft tillfälle att sätta penna till papperet på det nya stället ännu.

Dessutom har det blivit litet turbulent här... Av litet oväntade men kanske inte helt överraskande skäl...

Jag ser fram emot att dagen är avklarad och faktiskt hela veckan. Nu vill jag få saker och ting klara så jag kan påbörja mitt faktiska avslut och förbereda mig för en nystart. På flera områden...

Och jag förväntar mig inga obehagliga överraskningar som ställer allt på ända.
Postat av: Helen Holmberg

Låter komplicerat värre, hoppas du inte stressar upp dig för mycket!

2011-05-04, 12:46:45 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: