En kortis före frukost

Jag blev både andfådd och svettig på den korta rundan runt majsfältet (eller vad som nu ska odlas där i år). Antagligen berodde det på att jag tog rundan medsols i stället för motsols och på så vis blev det två, sega uppförsbackar och anledningen till det var att en kvinna precis passerade vårt grindhål med två hundar och jag ville inte ha hennes ögon på min rumpa.

Jag är ledig idag, yngsta sonen likaså och maken jobbar hemma men har precis kört dottern till skolan. Han skulle köpa med sig frukostbröd hem...

Mmmmm.

Jag äter rejält med kolhydrater igen, men jag tar en sak i taget.

I natt har jag sovit riktigt långt och gott.

Morgonens insats:

Löpning: 1.64 km

Tid: 11 min 45 sek

Energiförbränning: 123 kcal
Postat av: Pernilla Be

Sömn och motion är den bästa medicinen mot allt :) Jag mår också mycket bättre idag än igår. Trevlig helg!



mvh//pernilla be

2011-05-13, 10:47:23 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: