En kvällsrunda på delvis asfalt

Jag kom iväg med maken (han har ju sin stegtävling) men jag kände mig litet gnällig inombords; grusvägen var nyskrapad och full med lösa stenar, jag har träningsvärk i bakbenen och rumpan och litet dragning i ena fotens tår kände jag också. Men det enda som det fanns bot på var att välja annan väg och gå på asfalt. Det blev en runda på 4.7 km, inte i samma raska takt som häromdagen, men jag jobbade kanske bort en av dagens chai-mugar i alla fall.

Nu är jag trött, kanske skulle jag gå och lägga mig?

Runda: 4.7 km PW

Tid: 48 min 44 sek

Kcal: 253 kcal
Postat av: Pernilla Be

Skönt att du kom iväg på din runda! Och trevligt med maken som sällskap. Jag kan inte springa så sent, då somnar jag inte.



mvh//pernilla be

2011-05-23, 22:17:52 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: