Så här har jag det just nu

Jag har äntligen skrivit på för det nya jobbet och sagt upp mig på det nuvarande. Det verkar som att mitt sinne behöver bearbeta det hela och antagligen är det normalt och förväntat. Jag sover. Jag var ensam hemma igår kväll och efter att ha städat delar av huset i ett par timmar slog jag mig ner i soffan och jag hann väl inte mer än till inledningsscenen av Criminal Minds innan jag sov. Så är det sova jag behöver, så är det sover jag gör.

Fast inte dagtid och inte idag eller i morgon. Ett gäng ganska nya kompisar kommer på besök och vi är två som ska visa upp vår stad. Eller visa upp och visa upp...Det blir väl vad som kan pekas ut under allt prat och babbel och fikande och ätande det handlar om. Men som en kollega sa; även själen ska ha sitt.

Maken och jag tog oss rundan runt fältet, solen skiner och luften är frisk och klar. Jag hoppas verkligen att regnet håller sig härifrån. Jag ser fram mot en mysig helg som ger massor med energi.

Morgonens övning:
PW: 1.65 km
Postat av: Helen

vad ar nagra manader ur fokus nar du har manga, manga ar till att ta dig i kragen pa. Jag vet du kommer hitta fokusen igen och fa rattsida pa alla rutiner, kram och ha en fin helg.

2011-05-14, 16:08:51 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: