Lediga dagar

 
Att vara ledig är inte helt enkelt, det blir som en kollision inom mig som inte direkt resulterar i något konstruktivt. Kanske är det den duktiga flickan som tycker att det gäller att leverera hela tiden?
 
Tredje semesterveckan av sex, jag börjar kravla mig ur jetlaggen tror jag. Maken har fått lov att åka in till jobbet två dagar på raken och på något vis har detta varit en "ursäkt" att bara vara. Jag behöver ta tag i diverse saker här hemma; röjning av surdegar som legat sedan länge och börjar röja i vår tvättstuga som vi planerat att renovera. Eller i alla fall påbörja utrivning av murkna skåp och annat bråte.
 
Vi har fantastiskt väder som resulterar i varma nätter, ingen höjdare på min lista (som föredrar kalla sovrum).
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: