Fastande och inställda tåg

 
Jag ska på provtagning på morgonen och behöver vara fastande för det. Ingen stor sak i sig men jag funderade litet över om viktväktandet på något vis skulle göra mig mer hungrig eller skakig. Eftersom jag skulle ta ett litet senare tåg så tog jag en 30-minuters rask promenad före duschen, helt underbart med den svala morgonluften. Ingen skakighet här heller.
 
Väl på tågstationen ser jag att tåget jag planerat att ta är inställt. Att jag aldrig lär mig att dubbelkolla tåg innan jag åker hemifrån! Även om det sällan är förseningar på morgnarna så är morgontiden så värdefull.
 
Nåja, jag blir några minuter sen till min tid men jag hoppas vi hinner det vi ska ändå. Frukost och lunch är medtaget, tänk så duktig jag är!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: