Första möteslunchutmaningen

Första mötet som inkluderar lunch efter semester och inskrivning på Viktväktarna blir det idag. Jag suckade för mig själv när jag insåg detta för denna grupp går gärna på thaibuffe på stan och det är nog inte optimalt. Men just idag är vi litet kort om tid så jag har föreslagit att kvista över till Panini och hämta sallader. Jag åt en "grön" kycklingsallad därifrån förra veckan som pointsmässigt var bra. Jag konstaterade också att min favorit, thaisalladen med glasnudlar och räkor är ännu bättre. Fast jag kollade inte dressingen som rekommenderas och självklart är det utan jordnötterna som ingår "på sidan om".
 
Fikabrödet eller mackan som en av de andra brukar köpa med till alla är det lätt att hoppa. Dessutom har jag ett kokt ägg med mig som jag äter före mötet.
 
Så, detta möte lär jag klara galant, men det gäller att hitta lösningar till kommande mötesmåltider.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: