Första tjänsteresan avklarad

 
Tjänsteresa till en ny plats som visade sig vara en riktigt positiv överraskning- Zagreb, Kroatien, är nu avklarad. Det blir en ny tur dit under hösten.
 
På matfronten blev det en del överraskningar, kanske borde jag ha begripit men lätt är det inte. Sallader som lät helt pointsriktiga med en hel del olja påhällt. Bakad potatis som jag tidigare nämnt, som inte alls var som våra bakade potatisar utan skivade med olja. En hel del sötsaker har serverats och burits omkring, men på det stora hela har jag inte rört något av det.
 
Kvällspromenaderna har varit bra, jag har kommit upp i minsta stegantal jag satt, men att "sitta är det nya röka" har farit genom mitt huvud ett antal gånger.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: